На 11 юни 2010 г. екипът на 6 AM посети за втора поредна година SEO конференцията, която се проведе в Интер Експо Център – София.
След като се регистрирахме и попълнихме анкетата на Izone.bg (за което всеки от нас получи рекламна тениска), заехме местата си и търпеливо зачахме откриването от Огнян Младенов. Около 10:00 в залата вече почти нямаше места и събитието започна. Лекциите се провеждаха в 2 зали и ние успяхме да посетим повечето от тях.
След въвеждащите думи на Огнян и интересните статистики, които той показа, дойде време и за първата лекция на Васил Тошков на тема „SEO за нови сайтове“. В нея имаше много полезна информация, особено за SEO по време на разработката на самия сайт – under construction и coming soon страници, поетапно публикуване на информацията и други. Лекцията беше много информативна и интересна.
Втората лекция за „Планиране на ефективни SEO кампании“ беше на Георги Георгиев. Изречението, което най-много ни хареса от нея бе „Клиента не винаги е прав“, в което има доста истина. Като цяло лекцията ни даде кратка представа за това как се планира една кампания, каква информация се иска от клиента и какви са ключовите моменти за достигане на максимална ефективност.
Безспорно най-интересната и претрупана с нова за нас информация беше тази на Станислав Димитров. В нея той говори за новостите около видео SEO, Google резултатите в реално време и Google Places. Наистина много полезна информация.
Последва обедна почивка и почти всички се пренесоха в ресторантите на Интер Експо Център. Хапнахме, пийнахме и веднага след това отидохме в зала 2, където започна практическата лекция „SEO за конкретен сайт“, водена от Васил Тошков и Огнян Младенов. По време на нея лекторите разгледаха конкретен сайт и коментираха какво може да се подобри в оптимизацията му.
В 15:00 започна лекцията на Мартин Попов от Interactive Share за „Видове ефективност в интернет рекламата“. Авторът й сподели с нас различните методи за реклама и начини за постигане на максимална ефективност при всеки от тях. От голяма полза беше и конкретният пример за провеждането на няколко типа реклама в една кампания и постигнатите резултати от нея.
Последната лекция също беше много интересна. Мартин Линков ни представи много интересни факти от развитието на социалните мрежи и тяхното непрестанно засилващо се присъствие в нашето онлайн общуване и споделяне. Имаше и няколко доста интересни примера за това.
Конференцията завърши с дискусия с всички лектори, на която всеки от присъстващите можеше да зададе конкретен въпрос и да получи правилен отговор. Много от въпросите бяха интересни, а някои от тях доста затрудниха топ SEO специалистите.
Всички презентации можете да видите в блога на Огнян Младенов.
На конференцията успяхме да видим много познати и приятели от уеб бранша.
Като цяло останахме много доволни, че присъствахме на това събитие. Установихме, че сайтовете ни спазват всички важни правила за SEO оптимизация и че екипът ни е в крачка със съвременните тенденции в тази област.
Смело можем да твърдим, че конференцията беше по-добра от тази през 2009 година и с нетърпение очакваме следващата през 2011!
Още няколко снимки можете да видите на страницата ни във Facebook.
Още впечатление и коментари можете да намерите и в блогове на колеги:
[…] http://blog.6am.bg/ Още по темата Лектори и програма на SEO конференция 2010След много дълго умуване, в опит да предоставим най-интересните за посетителите теми на SEO конференция 2010 вече сме готови с… ПрезентацииЗапочнахме качването на презентациите от SEO конференция 2009 на сайта на събитието. Вече са готови 5 от 7 (още очаквам… Регистрация за SEO конференция 2009След няколко дни на упорито тестване, днес стартирахме регистрацията за SEO конференция 2009. Естествено фалстарт 🙂 Което за пореден път… presentations var fbShare = { size: 'small', badge_text: 'C0C0C0', badge_color: 'CC00FF', } tweetmeme_style = 'compact'; tweetmeme_source = 'oggin'; […]
[…] http://blog.6am.bg/ […]
Чакаме новата конференция 🙂